intersport.cz
Recenze:

122 hodnocení za uplynulých 12 měsíců293 hodnocení celkem  

4,57
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

12. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Pokud není produkt finálně dodán zákazníkovi, není možné na zákaznické lince se s tímto problémem vypořádat slovy, že "toto není v našich silách, nemohu Vám více pomoci, kontaktujte si přepravce PPL" - celou reklamaci jsem si s PPL vyřešil sám a nakonec úspěšně (vzalo mi to poměrně hodně času!), avšak tento přístup bych neočekával. Intersport je můj oblíbený obchod zde na Kladně, avšak zkušenost s e-shopem byla pro mě (v tomto případě) negativní. Příště budu reklamovat nedodání přímo u vydavatele mé kreditní karty, aby vše s e-shopem řešál, protože nemám zájem znovu slyšet, že "e-shop nemá nic společného s nedodáním zboží svému zákazníkovi". Myslel jsem si, že jsme v tomto ohledu v naší zemi již dále v totmo ohledu ... co se týče produktu, jeho ceny, tam jsem ve finále (po úspěšném dodání) spokojen.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení intersport.cz

Filtr
 Třídění  
Relevantnost
(14)
(8)
Resetovat
18. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednal jsem si doruceni na prodejnu. Pusobi trosku matoucim dojmem to, ze mi PPL zaslalo avizo, ze mi dorucuje me zbozi na moje jmeno do obchodniho centra. Trosku jsem tapal, jestli nemam stat pred centrem a cekat na kuryra.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
18. 4. 2024
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, i když je nám líto, že Vaše zkušenost nebyla ideální. Vaše názory jsou pro nás důležité a vezmeme je v úvahu při dalším zlepšování našich služeb. S pozdravem, tým Intersport
8. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Prodavačky ochotné a příjemné. Asi dobře nechápu, ale v Reklamačním listu v případě uznání reklamace "podpisem souhlasím s vrácením hotovosti na účet", ale ve skutečnosti musím si pro peníze v mém případě přijet 19 km na prodejnu? Jinak vyřízení reklamace bylo rychlé a bez dalších problémů. Děkuji.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
12. 3. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše hodnocení. Kompenzaci za negativní zkušenost při reklamaci, Vám zasíláme emailem. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
5. 2. 2024
 Ověřené hodnocení

Zmatky s adresou a doručením

Samotné zboží v poměru cena výkon je v pohodě. Zadal jsem platbu předem a vyzvednutí na prodejně. Nicméně mně začaly od PPL chodit sms, že mně budou doručovat domů a že mně zboží doručili! Telefon od PPL nikdo nezvedal. Zboží se doručilo do prodejny, ale nikdo už mě nevyzval k odběru již zaplaceného zboží. Pokud bych si vše nevytelefonoval v intersportu a nereklamoval u PPL, tak vycházím z toho, že mně bude doručeno chybně domu. Naprosto zbytečné komplikace a ztráta času, ale samotné zboží pěkné.
Nahlásit hodnocení
6. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Rychlost vyřízení dobrá, vadilo mi, že při vrácení zboží jsem nedostal zpět peníze ale pouze kredit na další nákup
Nahlásit hodnocení
27. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 2. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
16. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 2. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.
Nahlásit hodnocení
30. 10. 2023
 Ověřené hodnocení
Stránka zobrazuje boty na skladě, které nebyly v obchodech
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
30. 10. 2023
Dobrý den, Děkujeme za Vaše hodnocení. Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto je možné, že na eshopu je zboží stále dostupné i když na prodejnách je již bohužel vyprodáno. Děkujeme za pochopení
19. 6. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
11. 10. 2023
 Ověřené hodnocení
Asi nic
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
16. 10. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
21. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 12. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
17. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 12. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
6. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
7. 11. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
6. 5. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
20. 6. 2023
 Ověřené hodnocení
Prodavačky v obchodě Ostrava Karolína naprosto nejeví zájem o zákazníka, nemají spravne vyřešený akce a tím kladou zakaznika. O nezapomene slevě mi paní rekla až mi uloží nauctovala. Při požadovaném vrácení zboží mi nacpala kartu místo hotovosti. Při koupi zboží přes eshop se zboží 2x vrátilo zpět na Intersport s tím, že špatně uvedli dopravce. Po14 dnech zboží přišlo ale v naprosto hrozně stavu. V botech již někdo 100% chodil a sandály byly 100%opravovane v obuvy. Byly celé.od lepidla. Hrozný ochod, hrozný přístup, hrozné zboží
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
21. 6. 2023
Dobrý den, Omlouváme se za špatnou zkušenost při nákupu na naší kamenné prodejně a s doručováním objednávky. Jako omluvu za tyto komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
19. 12. 2023
 Ověřené hodnocení

online propojeni prodejen a skladu eshopu

Zkuste zapracovat na online propojeni prodejen a centralniho skladu, aby zaplacena objednavka nemusela byt zrusena, protoze se zjistit, ze na prodejne jiz objednane zbozi neni. Take by bylo ferove aby pokud nejste schopni dostat objednavce, jste vratili penize ihned nebo do 1 dne a ne do 5 dnu od zaplaceni nerealizovane objednavky. Banky instantni platby uz umoznuji. Dekuji Krejcirik Jan
Nahlásit hodnocení
26. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
E-shop prakticky nefunguje, "novinka" v podobě dodání do Parcelshopu, jako to ostatní e-shopy umí už řadu let, má do dokonalosti daleko. Není možné vybrat Parcelshop podle PSČ ani města, pod rukama to padá, na nákup čehokoliv je nutné vyhradit několik hodin a mnoho pokusů. Naštěstí nefungující IT Intersportu bohatě vyrovná ochotný personál na prodejnách i na lince podpory.
Nahlásit hodnocení
4. 7. 2023
 Ověřené hodnocení
Zrusena objednavka ze strany prodejce, zbozi opet vystaveno k prodeji bez vysvetleni. Nefunkcni webove stranky, xkrat nemozno dokoncit platbu objednavky. Zasilaji emaily s ohodnocenim spokojenosti zakaznika s nefunkcnim hypertextovym odkazem. Absurdni.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
10. 7. 2023
Dobrý den, omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou způsobené technickou závadou v našem systému. Jako omluvu za tyto komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení
29. 5. 2023
 Ověřené hodnocení
Zboží na eshopu nemají a druhý den zruší objednávku a zbytečně blokují peníze.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
30. 5. 2023
Dobrý den, Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto Vám šlo zboží objednat, i když už není dostupné. Peníze Vám byly automaticky odeslány zpět na účet. Jako omluvu za komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
2. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Cena na vyrobku v originalní cenovce byla o 500 Kč nižší než na faktuře.!!!
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
3. 4. 2024
Dobrý den, děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyl spokojen. Vaše názory jsou pro nás důležité a vezmeme je v úvahu při dalším zlepšování našich služeb. S pozdravem, tým Intersport