intersport.cz
Recenze:

125 hodnocení za uplynulých 12 měsíců274 hodnocení celkem  

4,54
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

12. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Pokud není produkt finálně dodán zákazníkovi, není možné na zákaznické lince se s tímto problémem vypořádat slovy, že "toto není v našich silách, nemohu Vám více pomoci, kontaktujte si přepravce PPL" - celou reklamaci jsem si s PPL vyřešil sám a nakonec úspěšně (vzalo mi to poměrně hodně času!), avšak tento přístup bych neočekával. Intersport je můj oblíbený obchod zde na Kladně, avšak zkušenost s e-shopem byla pro mě (v tomto případě) negativní. Příště budu reklamovat nedodání přímo u vydavatele mé kreditní karty, aby vše s e-shopem řešál, protože nemám zájem znovu slyšet, že "e-shop nemá nic společného s nedodáním zboží svému zákazníkovi". Myslel jsem si, že jsme v tomto ohledu v naší zemi již dále v totmo ohledu ... co se týče produktu, jeho ceny, tam jsem ve finále (po úspěšném dodání) spokojen.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení intersport.cz

Filtr
 Třídění  
Relevantnost
5. 2. 2024
 Ověřené hodnocení

Zmatky s adresou a doručením

Samotné zboží v poměru cena výkon je v pohodě. Zadal jsem platbu předem a vyzvednutí na prodejně. Nicméně mně začaly od PPL chodit sms, že mně budou doručovat domů a že mně zboží doručili! Telefon od PPL nikdo nezvedal. Zboží se doručilo do prodejny, ale nikdo už mě nevyzval k odběru již zaplaceného zboží. Pokud bych si vše nevytelefonoval v intersportu a nereklamoval u PPL, tak vycházím z toho, že mně bude doručeno chybně domu. Naprosto zbytečné komplikace a ztráta času, ale samotné zboží pěkné.
Nahlásit hodnocení
6. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Rychlost vyřízení dobrá, vadilo mi, že při vrácení zboží jsem nedostal zpět peníze ale pouze kredit na další nákup
Nahlásit hodnocení
před 5 dny
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
21. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 12. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
17. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
28. 12. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.
Nahlásit hodnocení
30. 10. 2023
 Ověřené hodnocení
Stránka zobrazuje boty na skladě, které nebyly v obchodech
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
30. 10. 2023
Dobrý den, Děkujeme za Vaše hodnocení. Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto je možné, že na eshopu je zboží stále dostupné i když na prodejnách je již bohužel vyprodáno. Děkujeme za pochopení
6. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
7. 11. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
23. 2. 2023
 Ověřené hodnocení

Špatně nastavený e-shop

:-) rychlé zpracování i doručení na prodejnu :-( webový portál umožní přejít na platbu i ve chvíli, kdy vyberu zboží, které nelze přes PPL doručit a už vůbec se nevejde do PPL boxu (lyže). Následně se objeví platební brána, která se nenačte, ale důvod chyby nenahlásí. Přes emailovou podporu vyřešeno a zboží objednáno na prodejnu.
Nahlásit hodnocení
9. 3. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
9. 4. 2023
 Ověřené hodnocení
Batoh vypadá dobře. Zatím nevyzkoušen, byl to dárek.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
11. 4. 2023
Dobrý den, jsme rádi, že se batoh líbí a pevně věříme, že Vám bude nepostradatelným společníkem na všech Vašich cestách :-) S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
19. 6. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
11. 10. 2023
 Ověřené hodnocení
Asi nic
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
16. 10. 2023
Dobrý den, děkujeme za Váš čas a za Vaše krásné hodnocení. S pozdravem Petra Intersport Zákaznické oddělení
6. 5. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
21. 2. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení