intersport.cz
Recenze:

125 hodnocení za uplynulých 12 měsíců274 hodnocení celkem  

4,54
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

12. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Pokud není produkt finálně dodán zákazníkovi, není možné na zákaznické lince se s tímto problémem vypořádat slovy, že "toto není v našich silách, nemohu Vám více pomoci, kontaktujte si přepravce PPL" - celou reklamaci jsem si s PPL vyřešil sám a nakonec úspěšně (vzalo mi to poměrně hodně času!), avšak tento přístup bych neočekával. Intersport je můj oblíbený obchod zde na Kladně, avšak zkušenost s e-shopem byla pro mě (v tomto případě) negativní. Příště budu reklamovat nedodání přímo u vydavatele mé kreditní karty, aby vše s e-shopem řešál, protože nemám zájem znovu slyšet, že "e-shop nemá nic společného s nedodáním zboží svému zákazníkovi". Myslel jsem si, že jsme v tomto ohledu v naší zemi již dále v totmo ohledu ... co se týče produktu, jeho ceny, tam jsem ve finále (po úspěšném dodání) spokojen.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení intersport.cz

Filtr
 Třídění  
Relevantnost
26. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
E-shop prakticky nefunguje, "novinka" v podobě dodání do Parcelshopu, jako to ostatní e-shopy umí už řadu let, má do dokonalosti daleko. Není možné vybrat Parcelshop podle PSČ ani města, pod rukama to padá, na nákup čehokoliv je nutné vyhradit několik hodin a mnoho pokusů. Naštěstí nefungující IT Intersportu bohatě vyrovná ochotný personál na prodejnách i na lince podpory.
Nahlásit hodnocení
19. 12. 2023
 Ověřené hodnocení

online propojeni prodejen a skladu eshopu

Zkuste zapracovat na online propojeni prodejen a centralniho skladu, aby zaplacena objednavka nemusela byt zrusena, protoze se zjistit, ze na prodejne jiz objednane zbozi neni. Take by bylo ferove aby pokud nejste schopni dostat objednavce, jste vratili penize ihned nebo do 1 dne a ne do 5 dnu od zaplaceni nerealizovane objednavky. Banky instantni platby uz umoznuji. Dekuji Krejcirik Jan
Nahlásit hodnocení
20. 6. 2023
 Ověřené hodnocení
Prodavačky v obchodě Ostrava Karolína naprosto nejeví zájem o zákazníka, nemají spravne vyřešený akce a tím kladou zakaznika. O nezapomene slevě mi paní rekla až mi uloží nauctovala. Při požadovaném vrácení zboží mi nacpala kartu místo hotovosti. Při koupi zboží přes eshop se zboží 2x vrátilo zpět na Intersport s tím, že špatně uvedli dopravce. Po14 dnech zboží přišlo ale v naprosto hrozně stavu. V botech již někdo 100% chodil a sandály byly 100%opravovane v obuvy. Byly celé.od lepidla. Hrozný ochod, hrozný přístup, hrozné zboží
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
21. 6. 2023
Dobrý den, Omlouváme se za špatnou zkušenost při nákupu na naší kamenné prodejně a s doručováním objednávky. Jako omluvu za tyto komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
4. 7. 2023
 Ověřené hodnocení
Zrusena objednavka ze strany prodejce, zbozi opet vystaveno k prodeji bez vysvetleni. Nefunkcni webove stranky, xkrat nemozno dokoncit platbu objednavky. Zasilaji emaily s ohodnocenim spokojenosti zakaznika s nefunkcnim hypertextovym odkazem. Absurdni.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
10. 7. 2023
Dobrý den, omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou způsobené technickou závadou v našem systému. Jako omluvu za tyto komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení
29. 5. 2023
 Ověřené hodnocení
Zboží na eshopu nemají a druhý den zruší objednávku a zbytečně blokují peníze.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
30. 5. 2023
Dobrý den, Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto Vám šlo zboží objednat, i když už není dostupné. Peníze Vám byly automaticky odeslány zpět na účet. Jako omluvu za komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
23. 4. 2023
 Ověřené hodnocení
2x objednáno a vždy zaslána jiná velikost ,prostě katastrofa
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
24. 4. 2023
Dobrý den, omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou způsobené technickou závadou v našem systému. Jako omluvu za tyto komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
3. 4. 2023
 Ověřené hodnocení
Při vrácení zboží jen možnost poukázky a ne vrácení peněz.
Nahlásit hodnocení
2. 10. 2023
 Ověřené hodnocení
Nenabízet v e-shopu zboží, které nemáte !!!
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
6. 10. 2023
Dobrý den, Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto Vám šlo zboží objednat, i když už není dostupné. Peníze Vám byly automaticky odeslány zpět na účet. Jako omluvu za komplikace Vám bude zaslána kompenzace. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport
6. 9. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od intersport.cz
11. 9. 2023
Dobrý den, Velice nás mrzí zrušení Vaší objednávky. Skladové informace jsou aktualizovány jednou za 24 hodin, proto Vám šlo zboží objednat, i když už není dostupné. Peníze Vám byly automaticky odeslány zpět na účet. S pozdravem Petra Zákaznické oddělení Intersport