intersport.cz
Recenze:

125 hodnocení za uplynulých 12 měsíců274 hodnocení celkem  

4,54
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

16. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Co zlepšit? Proč není možné u Intersportu objednat zboží do prodejny stejně jako u Sportisimo nebo Rieker, kde si lze nejprve vyzkoušet zboží a až poté jej odebrat a zaplatit? Tabulka velikostí obuvi na eshopu není přesná vzhledem k typu obuvi a značce. Moje objednaná velikost 38 byla ještě s rezervou, ale při objednávce bot dle tabulky bych měla zvolit velikost 39, přestože by mohla být i 37. Přesně jsem dodržela uvedený postup měření. Objednávka bot z eshopu není pro zákazníka příznivá, zejména pokud je nutné platit dopředu. To znamená, že musíte mít peníze nejen na první objednávku, a poté buď čekat na vrácení peněz, nebo ihned znovu zaplatit, pokud potřebujete jinou velikost.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

12. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Pokud není produkt finálně dodán zákazníkovi, není možné na zákaznické lince se s tímto problémem vypořádat slovy, že "toto není v našich silách, nemohu Vám více pomoci, kontaktujte si přepravce PPL" - celou reklamaci jsem si s PPL vyřešil sám a nakonec úspěšně (vzalo mi to poměrně hodně času!), avšak tento přístup bych neočekával. Intersport je můj oblíbený obchod zde na Kladně, avšak zkušenost s e-shopem byla pro mě (v tomto případě) negativní. Příště budu reklamovat nedodání přímo u vydavatele mé kreditní karty, aby vše s e-shopem řešál, protože nemám zájem znovu slyšet, že "e-shop nemá nic společného s nedodáním zboží svému zákazníkovi". Myslel jsem si, že jsme v tomto ohledu v naší zemi již dále v totmo ohledu ... co se týče produktu, jeho ceny, tam jsem ve finále (po úspěšném dodání) spokojen.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení intersport.cz

Filtr
 Třídění  
Relevantnost
6. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Zboží a slevy velmi OK, spokojenost. Nicméně přehled o tom, jaká služba dodává produkt, notifikace, management adres a toho, komu bude vydáno zboží na prodejně potřebuje významné vylepšení.
Nahlásit hodnocení
12. 11. 2023
 Ověřené hodnocení

Reklamace nedodání z e-shopu

Pokud není produkt finálně dodán zákazníkovi, není možné na zákaznické lince se s tímto problémem vypořádat slovy, že "toto není v našich silách, nemohu Vám více pomoci, kontaktujte si přepravce PPL" - celou reklamaci jsem si s PPL vyřešil sám a nakonec úspěšně (vzalo mi to poměrně hodně času!), avšak tento přístup bych neočekával. Intersport je můj oblíbený obchod zde na Kladně, avšak zkušenost s e-shopem byla pro mě (v tomto případě) negativní. Příště budu reklamovat nedodání přímo u vydavatele mé kreditní karty, aby vše s e-shopem řešál, protože nemám zájem znovu slyšet, že "e-shop nemá nic společného s nedodáním zboží svému zákazníkovi". Myslel jsem si, že jsme v tomto ohledu v naší zemi již dále v totmo ohledu ... co se týče produktu, jeho ceny, tam jsem ve finále (po úspěšném dodání) spokojen.
Nahlásit hodnocení
11. 4. 2023
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení