Fixpart.cz
Recenze:

2 203 hodnocení za uplynulých 12 měsíců2 203 hodnocení celkem  

4,58
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

13. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Fixpart jako prodejce ve směs zajišťoval dodání zboží formou B2C (světlo vodivá deska 49" pro TV Samsung. Zboží přišlo z FR asi za 14 dní. Zpoždění proti uvedenému dodání na webu FIxpart bylo způsobeno přepravními společnostmi, jelikož sledování zásilky ukazovalo největší zdržení vždy na depu, kde se dělí zásilky dál pro tuzemského dopravce. Po rozbalení přišlo nemilé překvapení, zboží bylo poškozeno. Obrátil jsem se na Fixpart s reklamací poškození zboží způsobené přepravou. Fixpart komunikoval cca do 2 dnů vždy na každý mail. Zaslal jsem všechny fotky vč. obalu a poškození. Fixpart mi zajistil dodání nového zboží. Staré poškozené zboží mi zůstalo (co s tím jiného) Každopádně někdo se zamyslel na základě informací co byli poskytnuty (foto) a následující balík přišel zabalen opravdu skvěle. Dodání trvalo vč. komunikace s reklamačním oddělením Fixpart cca 14 dní. Což byla +- stejná doba jako při objednávce. Děkuji za perfektní přístup k celé věci. Už jen protože vím jak složité je 1) kontrolovat zboží při převzetí. 2) Jak složité a ve směs nemožné domáhat se plné náhrady po dopravci(pokud není zboží pojištěné a nebo zabalené v dvojím obale a je křehké). TV už je opravena a vím že se na Fixpart obrátím kdykoli znovu. Za mě 5 hvězd ačkoli většina odpovědí byla až následující pracovní den. Což trochu zdržuje, ale považuji to za zcela v pořádku vzhledem k tomu čím se Fixpart zabývá, kolik mají zalistovaných položek s kolika dodavateli musí komunikovat. Rozhodně to není procházka růžovým sadem a komunikace probíhá v EN nebo možná i dalších jazycích. Každý dodavatel má pak jiné podmínky atd. Prostě mě fakt potěšili a jestli dalším zákazníkům dorazí zboží již v tom druhém obalu tak je to jedině dobře, protože všichni budou spokojení. Děkuji do Fixpart - Ráchel (služby zákazníkům) za vyřízení a komunikaci.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

19. 9. 2023
 Ověřené hodnocení
V podstate neni moc jinych alternativ, kde objednat nahradni dily k lednicim LG ;o( Komunikace s robotem neni zrovna ta nejlepsi a neni mnou vitana. Zaroven v rozpisu dilu konkretniho typu lednice byl u vas vadny obrazek. I kdyz se doslo tedy k tomu, ze je vadny, tak na eshopu nebyl stale obrazek vymene, to nechapu. Tedy komunikace nebyla uplne top. Po urceni o jakou polozku jde byla dodavka jiz ok. Zbozi dobre zabalene. cena pomerne vysoka.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení Fixpart.cz

 Třídění  
Relevantnost
15. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

OPRAVTE OBJEDNÁVÁCI FORMULÁŘ pro vložení správné adresy

První pokus o doručení byl neúspěšný, dopravce si neporadil s adresou. Podle recenzi tento eshop ma často problem s doručením kvůli chybě na webu - pri zadání adresy nejde vlozit znak "/" a zadat adresu ve formátu "Ulice cislo popisné/číslo orientační ". Tim pádem přepravci chybují. Je potřeba OPRAVIT OBJEDNÁVÁCI FORMULÁŘ na webu, nerozumím proč po neudělají. Musela jsem řešit adresu, vysvětlovat, zbytečnou komunikaci nesnáším, to mně vytočilo nejvíc. Dodání bylo opožděno. Až jsem nakonec rozbalia zboží (hrnec do multicookru) byla jsem zase zklamaná - poslali mi vadný kus s ohnutym okrajem. Zboží jsem vyfotila a reklamovala, na reklamaci mi odpovedeli rychle a byl mi hned odeslán jiný hrnec, což je super. Dokonce mi ušetřili starosti a nemusela jsem ten poškozený posílat zpět.
Nahlásit hodnocení
27. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Zboží bylo krásně a bezpečně zabalené ve dvou krabicích a pro jistotu vystlané bublinkovou folií. Jediné co bych vytknul je délka dodání dodání cca 15dní. Dopravce GSL neposlal SMS s informací že bude zásilku doručovat, zavolal až "stál u dveří". Uvítal bych možnost platby na dobírku.
Nahlásit hodnocení
22. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Bez informace o termínu dodání, předáno "někomu" na dané adrese bez vyžádání souhlasu k tomu. Dodávka byla uhrazena prevodem, takže dopravní firma jen predala a kdyby se ztratila, tak ani není šance zjistit, že to bylo předáno někomu jinému.
Nahlásit hodnocení
15. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Zvolte jiného dopravce, DHL t Německa to předá české poště a ta je žalostná. Hledala jsem balíček 2 dny pak do toho přišel víkend, kdy má pošta zavřeno . Absolutně žádná zprava, kde balíček je.
Nahlásit hodnocení
27. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

chaos.

Požadovali jste potvrzení o zaplacení, i když to bylo zaplacené.
Nahlásit hodnocení
24. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Stále mě nedošel můj sjednaný produkt
Nahlásit hodnocení
23. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Velká cena dopravy.
Nahlásit hodnocení
před 2 dny
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
1. 5. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
29. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
24. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
7. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Potřebuji produkt vyměnit. A zbytečně to trvá.
Nahlásit hodnocení
21. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Nepředali doručovací společnosti telefonní číslo a balíček skončil v depu.
Nahlásit hodnocení
5. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

Bosch DHZ7305 uhlíkový filtr

dodán pouze filtr, bez těsnění (a bez zámku) oproti jinému dodavateli.
Nahlásit hodnocení
18. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Nelibý se mi dlouho čekat na objednávku.
Nahlásit hodnocení
16. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Doručení otřesné, prodejce za to primárně nemůže, ale měl by to hlídat, případně zajistit lepší způsob. Odesláno německou DHL, v česku to převzala Česká pošta.. Nikdo nás nekontaktoval, doručovatel napsal, že nás nezastihl doma, přitom jsme doma byli, nikdo nezvonil, nevolal, ani sms, ani emailové upozornění. Že to leží na poště jsme zjistili až dodatečným pátráním, protože jediné info byl odkaz na stránky německé DHL, ze kterých to nebylo vůbec zřejmé.
Nahlásit hodnocení
9. 3. 2024
 Ověřené hodnocení

Dobrý den, hodnotím kladně to, že mi přišel správný produkt, který jsem si objednala. Negativně hodnotím způsob označení balíku z Vaší strany - špatné jméno, žádné telefonní číslo. Balík jsem si musela vytelefonovat přes GLS. Děkuji, Lenka Dušátková.

Dobrý den, výhodou Vaší firmy je široký sortiment náhradních dílů, jinak jsem se způsobem nákupu nespokojena. Balík byl označen jiným jménem a chyběli kontaktní údaje. Balík na GLS jsem si našla. Vzhledem k platbě předem a vysoké ceně zboží i zaplacené dopravní služby, která nefungovala pro zadání špatných údajů z Vaší strany, tuto firmu nedoporučuji.
Nahlásit hodnocení
22. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Vylepšit by se jistě dal zákaznický servis - vyřízení reklamace je neskutečně zdlouhavý proces, kde občas dojde k výměně pracovníka, jenž příslušnou reklamaci řeší a proces začne bežet opět celý znovu.
Nahlásit hodnocení
3. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Přišlo jiné zboží než bylo objednáno,ale po reklamaci bylo ihned zasláno zboží správné.
Nahlásit hodnocení
29. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Komunikace. S robotem a automatickými odpověďmi se špatně domlouvá.
Nahlásit hodnocení