Fixpart.cz
Recenze:

2 210 hodnocení za uplynulých 12 měsíců2 210 hodnocení celkem  

4,58
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

13. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Fixpart jako prodejce ve směs zajišťoval dodání zboží formou B2C (světlo vodivá deska 49" pro TV Samsung. Zboží přišlo z FR asi za 14 dní. Zpoždění proti uvedenému dodání na webu FIxpart bylo způsobeno přepravními společnostmi, jelikož sledování zásilky ukazovalo největší zdržení vždy na depu, kde se dělí zásilky dál pro tuzemského dopravce. Po rozbalení přišlo nemilé překvapení, zboží bylo poškozeno. Obrátil jsem se na Fixpart s reklamací poškození zboží způsobené přepravou. Fixpart komunikoval cca do 2 dnů vždy na každý mail. Zaslal jsem všechny fotky vč. obalu a poškození. Fixpart mi zajistil dodání nového zboží. Staré poškozené zboží mi zůstalo (co s tím jiného) Každopádně někdo se zamyslel na základě informací co byli poskytnuty (foto) a následující balík přišel zabalen opravdu skvěle. Dodání trvalo vč. komunikace s reklamačním oddělením Fixpart cca 14 dní. Což byla +- stejná doba jako při objednávce. Děkuji za perfektní přístup k celé věci. Už jen protože vím jak složité je 1) kontrolovat zboží při převzetí. 2) Jak složité a ve směs nemožné domáhat se plné náhrady po dopravci(pokud není zboží pojištěné a nebo zabalené v dvojím obale a je křehké). TV už je opravena a vím že se na Fixpart obrátím kdykoli znovu. Za mě 5 hvězd ačkoli většina odpovědí byla až následující pracovní den. Což trochu zdržuje, ale považuji to za zcela v pořádku vzhledem k tomu čím se Fixpart zabývá, kolik mají zalistovaných položek s kolika dodavateli musí komunikovat. Rozhodně to není procházka růžovým sadem a komunikace probíhá v EN nebo možná i dalších jazycích. Každý dodavatel má pak jiné podmínky atd. Prostě mě fakt potěšili a jestli dalším zákazníkům dorazí zboží již v tom druhém obalu tak je to jedině dobře, protože všichni budou spokojení. Děkuji do Fixpart - Ráchel (služby zákazníkům) za vyřízení a komunikaci.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

19. 9. 2023
 Ověřené hodnocení
V podstate neni moc jinych alternativ, kde objednat nahradni dily k lednicim LG ;o( Komunikace s robotem neni zrovna ta nejlepsi a neni mnou vitana. Zaroven v rozpisu dilu konkretniho typu lednice byl u vas vadny obrazek. I kdyz se doslo tedy k tomu, ze je vadny, tak na eshopu nebyl stale obrazek vymene, to nechapu. Tedy komunikace nebyla uplne top. Po urceni o jakou polozku jde byla dodavka jiz ok. Zbozi dobre zabalene. cena pomerne vysoka.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení Fixpart.cz

 Třídění  
Relevantnost
před 21 hodinami
 Ověřené hodnocení
V unoru obednam, neni tyden dodano, tak se doptavam, kde je balik, pry je v preprave. V kvetnu zjistim ze prepravce poslal zpet a vy me nijak neinformujete, az na dalsi urgenci bylo v poradku doruceno. Komunika spatna, doba dodani katastrofa, ale nakonec to prislo, proto DOSTATECNE.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 8 hodinami
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
2. 5. 2024
 Ověřené hodnocení

Zboží ok, na dopravě lze zapracovat

Přečtete komentáře o žalostné dopravě, objednáta a dostanete přesně to, o čem jste četli. Nemožnost vybrat dopravu, ok, beru, ale v dnešním době boxů, SMS, trackování balíku mi příjde extrémně žalostné, že řidič zavolá až před vchodem a pak to strčí náhodnému sousedovi v paneláku.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 13 dny
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
30. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Balné a poštovné je velmi drahé. Taktéž zpětné zaslání. Firma sídlí v Německu, čehož si zákazník hned nevšimne...
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
1. 5. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že nejste spokojeni. Pokud chcete výrobek vrátit a byl špatně objednán, náklady na vrácení jdou na Vaše náklady. Náklady na vrácení zásilky vám však proplatíme. Pokud máte k tomuto tématu ještě nějaké dotazy, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
před 5 dny
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
17. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Nedostatečný výběr možnosti dopravy. Když není možné si vybrat preferovaného dopravce, alespoň bych uvítala možnost zvolit si zda chci balík na adresu nebo do boxu nebo výdejního místa. V dnešní době tento způsob nabízí skoro všichni dopravci. Také mi vadilo že dopravci nebyly předány všechny kontaktní údaje, které jsem zadávala. To způsobilo nedodání balíčku a složitě jsem SAMA musela zjišťovat kde je problém. Jinak balíček nakonec dorazil neporušený a zboží je funkční. Dopravu by to ale určitě chtělo vylepšit,tohle je extrémní mínus, zvlášť v dnešní době a zbytečně to dělá špatný dojem.
Nahlásit hodnocení
24. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Se zbožím jsem spokojen, ale všechno to degradovaly zcela nedostatečné služby přepravní firmy GLS.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
25. 3. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
12. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Komunikovat komplet český a neprotahovat vše sem si musel vyřešit sam
Nahlásit hodnocení
6. 3. 2024
 Ověřené hodnocení

Problémy s doručením DHL

Bohužel, velmi negativně musím hodnotit výběr dopravce. DHL nás opakovaně nekontaktovalo, museli jsme platit opětovně poštovné a opět se jen sám při aktivním sledování zásilky dozvím, že bez jakéhokoliv kontaktování jen napsali, že nás nezastihli. Už se nedozvim, kde mohu balík vyzvednout, a mohu jen vesele čekat, až balík zase pošlou zpět. Blíže zhodnotit produkt tedy ani nemohu, neboť se ke mě nedostal.
Nahlásit hodnocení
17. 2. 2024
 Ověřené hodnocení

Dlouhá dodací lhůta

Dal bych i lepší hodnocení, ale čekat 3 měsíce na náhradní díl, který měl být max. do 4 týdnů, je opravdu v dnešní době dlouhá doba...
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
19. 2. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Vidím, že skutečně došlo k určitému zpoždění, protože produkt nebyl skladem. Za to se Vám upřímně omlouváme. Vidím, že Vaše objednávka byla nyní doručena. Pokud je stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
6. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Zboží jsem obdržel po 7 dnech nikoliv do dvou dní.Dodavatel prodejce DHL.DE ve spolupráci s Českou poštou, která zásilky nedoručuje na Praze 9 je katastrofální . Zákaznický servis a jeho komunikace, či snaha o řešení špatná. Když to shrnu tak dobrý výběr zboží rychlé předání dopravci, avšak dopravce má problémy s doručováním zásilek v termínech. Doporučuji nevyužívat pro Českou republiku DHL.DE dokud nezmění svého partnera Českou poštu.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
6. 2. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
16. 1. 2024
 Ověřené hodnocení
Dorucovani pres DHL, ktere to preda Ceske poste. Vubec nevim proc by mel clovek vyplnovat cislo mobilu kdyz se nikdo neobtezuje mu dat vedet detaily doruceni.
Nahlásit hodnocení
11. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
9. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
8. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
18. 10. 2023
 Ověřené hodnocení

Minimum komunikace a dostupnost pravdivých informací.

Po zaplacení nepřišel žádný potvrzovací mail, číslo zakázky jsem musel dohledávat v historii prohlížeče. V den dodání balíčku nepřišla žádná sms ani e-mail. Na webu nelze vybrat ani kopírovat text, což komplikuje jakoukoliv práci s informacemi či dohledávání součástek. Na webu je uvedena dodací doba zboží na skladu 1-2 dny, ve skutečnosti šlo o 5 dní (o tom, že jde o sklad v belgii jsem se dozvěděl až skrze gls sledování zásilky). Díl sice v pořádku dorazil, nevím co bych však dělal kdybych nebyl ve chvíli dodání doma. Možná bych se nic nedozvěděl. Celkově šlo v podstatě o gambling, který přestože se nakonec vyplatil, nehodlám opakovat.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
19. 10. 2023
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Vidím, že skutečně došlo k určitému zpoždění, protože produkt nebyl skladem. Za to se Vám upřímně omlouváme. Vidím, že Vaše objednávka byla nyní doručena. Pokud je stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Juliette, zákaznický servis FixPart
17. 9. 2023
 Ověřené hodnocení

Lednice Bosch -čelo boxu zásobníku

Objednal jsem si čelo boxu zásobníku zeleniny a ovoce z průsvitného plastu do lednice Bosch. Dodávka byla rychlá, ale zboží bylo poškozené - poškrábání na 40% plochy čela boxu. Chtěl jsem ho vrátit, ale vzhledem k ceně dopravy a časových nákladech jsem se smířil s tím, že místo prasklého čela, který jsem tím novým nahradil, budu mít poškrábaný, což je přece jen o něco lepší. Nechápu, jak si někdo může dovolit expedovat nekvalitní zboží.
Nahlásit hodnocení
27. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Nedostatečná komunikace. Vůbec není jistě zda a kdy zboží dorazí. Informace o potvrzení platby ale již žádná informace o dodání produktu! Bohužel cely e-shop a komunikace vypadá jako podvod. Pokud není, měli byste trochu zapracovat na to aby jste nevypadali jako podvodný e-shop.
Nahlásit hodnocení
1. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Dobrý den před týdnem jsem si u vás objednal zboží a doposud jsem nic neobdržel přitom na vašich stránkách píšete že zboží doručíme za jeden až tři dny pracovní a jak jsem zmiňoval už na začátku stal mi nic nepřišlo.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
4. 12. 2023
Dobrý den. Je mi líto, že jste ještě neobdrželi svou objednávku. Vidím, že je stále na cestě. Zaslali jsme Vám sledovací údaje, které Vám umožní zásilku sledovat. Bram, zákaznický servis FixPart
27. 10. 2023
 Ověřené hodnocení

Dlouhá doba doručení, špatná komunikace

Objednané zboží přišlo až za 14 dní. Bohužel objednaná špatná součástka, a tak jsme žádali o vrácení. Reakce přišla až za 11 dní. Náklady na vrácení jsou 205 Kč.
Nahlásit hodnocení
11. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Ve vyhledávači se chlubíte “rychlím” dodáním. Pak čekám týden. Zboží je zasláno z Německa. E-shop se tváří česky. Kdekoli jinde, bych to měl za 2-3 dny.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
11. 12. 2023
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart