Fixpart.cz
Recenze:

2 210 hodnocení za uplynulých 12 měsíců2 210 hodnocení celkem  

4,58
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

13. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Fixpart jako prodejce ve směs zajišťoval dodání zboží formou B2C (světlo vodivá deska 49" pro TV Samsung. Zboží přišlo z FR asi za 14 dní. Zpoždění proti uvedenému dodání na webu FIxpart bylo způsobeno přepravními společnostmi, jelikož sledování zásilky ukazovalo největší zdržení vždy na depu, kde se dělí zásilky dál pro tuzemského dopravce. Po rozbalení přišlo nemilé překvapení, zboží bylo poškozeno. Obrátil jsem se na Fixpart s reklamací poškození zboží způsobené přepravou. Fixpart komunikoval cca do 2 dnů vždy na každý mail. Zaslal jsem všechny fotky vč. obalu a poškození. Fixpart mi zajistil dodání nového zboží. Staré poškozené zboží mi zůstalo (co s tím jiného) Každopádně někdo se zamyslel na základě informací co byli poskytnuty (foto) a následující balík přišel zabalen opravdu skvěle. Dodání trvalo vč. komunikace s reklamačním oddělením Fixpart cca 14 dní. Což byla +- stejná doba jako při objednávce. Děkuji za perfektní přístup k celé věci. Už jen protože vím jak složité je 1) kontrolovat zboží při převzetí. 2) Jak složité a ve směs nemožné domáhat se plné náhrady po dopravci(pokud není zboží pojištěné a nebo zabalené v dvojím obale a je křehké). TV už je opravena a vím že se na Fixpart obrátím kdykoli znovu. Za mě 5 hvězd ačkoli většina odpovědí byla až následující pracovní den. Což trochu zdržuje, ale považuji to za zcela v pořádku vzhledem k tomu čím se Fixpart zabývá, kolik mají zalistovaných položek s kolika dodavateli musí komunikovat. Rozhodně to není procházka růžovým sadem a komunikace probíhá v EN nebo možná i dalších jazycích. Každý dodavatel má pak jiné podmínky atd. Prostě mě fakt potěšili a jestli dalším zákazníkům dorazí zboží již v tom druhém obalu tak je to jedině dobře, protože všichni budou spokojení. Děkuji do Fixpart - Ráchel (služby zákazníkům) za vyřízení a komunikaci.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

19. 9. 2023
 Ověřené hodnocení
V podstate neni moc jinych alternativ, kde objednat nahradni dily k lednicim LG ;o( Komunikace s robotem neni zrovna ta nejlepsi a neni mnou vitana. Zaroven v rozpisu dilu konkretniho typu lednice byl u vas vadny obrazek. I kdyz se doslo tedy k tomu, ze je vadny, tak na eshopu nebyl stale obrazek vymene, to nechapu. Tedy komunikace nebyla uplne top. Po urceni o jakou polozku jde byla dodavka jiz ok. Zbozi dobre zabalene. cena pomerne vysoka.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení Fixpart.cz

 Třídění  
Relevantnost
19. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Mnou objednané zboží se ztratilo dopravce prý neměl moji adresu. Musel jsem zboží znovu objednat. Prodejce mi sice zboží znovu neúčtoval , ale poštovné a balné jsem musel znovu zaplatit. A to nebylo správné řešení protože to nabyla moje chyba a prodejce mněl vše vyřešit bezplatně. Protože při registraci jsem uvedl všechny moje data a tak se domnívám že prodejce dopravci moji adresu nedal a nebo to mohlo být i jinak ale to mně jako zákazníka přece nezajímá. Z mé strany jsem pro nákup udělal vše jak je třeba. Tak že prodejce by za tuto reklamaci mněl nést všechny náklady. Tak by měla jednat opravdu seriózní firma.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
22. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi. Vidím, že měla být doručena. Kontaktovali jsme Vás, abychom vše vyřešili. Bram, zákaznický servis FixPart
29. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednával jsem řídící desku do vysavače (přesně podle čísla,), bohužel přišel jiný typ - jen jinde mají i fotku, na fixpart bohužel ne (možná by podle ní bylo poznat, že mají špatně katalogizováno). Teď lituji, že jsem ji neobjednal jinde, protože se pravděpodobně (už více než týden) zjišťuje, kde se stala chyba, já jsem o tisícikorunu lehčí a vysavač stále nejede...
Nahlásit hodnocení
před 8 dny
 Ověřené hodnocení

Zvláštní cenová politika

U Vaší firmy jsem koupil zboží v hodnotě 1093 Kč a to samé jsem následně našel u jiné firmy za cenu 599 Kč. (https://www.ame.cz/Elektronika/Dily-pro-TV-LCD-Monitory/Drzaky-pro-LCD-TV-a-plasmy/Mezikus-noha-k-podstavci-SAMSUNG-BN96-31001A-d108884150). Takové trochu zvláštní ne? J. Vágner HK
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 6 dny
Dobrý den, mrzí mě, že nejste spokojeni. U mnoha produktů máme k dispozici levnější alternativu. Pokud byste o ní chtěli získat více informací, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
18. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednal jsem si polici do dveří pro Samsung RL58GRGIH obj. 202402718994, nepřišla mi potvrzenka ani faktura , ale pouze avizo, ze jste polici odeslali. Prošla však police, která je kratší, čili na nic.Polici vrátím a očekávám vracení peněz.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
18. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
před 13 dny
 Ověřené hodnocení

Nefunguje nic, žádný kontakt na lidskou bytost

Nefunguje nic. Chyba v dodací adrese, tel. čísle, v zasilce jiný produkt, navíc poškozený. Komunikace při reklamaci probíhá patrně s robotem, který problém řeší tak, že vám nabídne vrácení peněz. Další řešení nenabízí. Zboží nemáte.
Nahlásit hodnocení
před 7 dny
 Ověřené hodnocení

Nedodáno zaplacené zboží z objednávky 202402746586.

Dobré odpoledne, do dnešního dne byly z objednávky doručeny pouze tři položky ve dvou balících. Nemám informaci o zbytku dodávky, kterou jste dostali celou zaplacenou!!! T.Kubát.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 6 dny
Dobrý den, V době vaší objednávky jsme bohužel neměli všechny produkty skladem (již). Výrobky, které jsme měli skladem, jsme Vám již zaslali, takže na ně nemusíte čekat. Další část objednávky bude dodána později. Bram, zákaznický servis FixPart
19. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

Chybný produkt, nevyřízení reklamace

Byl mi doručen jiný produkt, než jaký jsem objednal. Doručení jsem reklamoval, ale reklamace nebyla doposud (více jak 2 měsíce od reklamace) vyřízena.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
19. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
2. 5. 2024
 Ověřené hodnocení
stačilo by zaslat správný produkt - dle výrobního čísla digestoře zaslán tukový filtr, který neodpovídal požadavkům - mailová dokumentace
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 13 dny
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
28. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

Špatná komunikace a vrácení zboží

Objednávku jsem stornovala i tak zaslali, špatná komunikace ohledně vrácení objednávky!!! Nedoporučuji, nejsou kontakty nelze se dovolat
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
29. 4. 2024
Dobrý den, abychom zajistili co nejrychlejší doručení vaší objednávky, zpracovává ji přímo náš systém a předává ji dopravci. Proto již bohužel není možné ji změnit. Pokud máte k Vaší objednávce nějaké dotazy, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
před 10 dny
 Ověřené hodnocení
Chtela jsem vratit zbozi,protoze bylo chybne zaslano, nespocet mailu s robotem a zatim vysledek zadny.. jsem nespokojena
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 9 dny
Dobrý den, to mě mrzí. Zaslali jsme vám pokyny k vrácení, abyste mohla výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve vašem spamu, zkontrolujte jej tedy prosím i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
25. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
16. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
9. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Po 12 dnech od objednání a zaplacení jsem nedostal žádnou informaci o tom, kdy a zda vůbec přijde moje objednávka. Společnost je z Nizozemska, takže předpokládám, že i případné reklamace budou složité řešit. Přitom na webu deklarují dodání do 3-4 dnů. Moje chyba, že jsem vůbec objednával tuto součást přes tento e-shop. Doufám, že nikdo neudělá stejnou chybu.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
12. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi. Vidím, že měla být doručena. Kontaktovali jsme Vás, abychom vše vyřešili. Bram, zákaznický servis FixPart
26. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Nejde ani tak o obchod jako o dopravu a dopravce. Absolutně žádná informovanost tom že je zboží na cestě, žádná informace o tom, že mi to daný den bude někdo doručovat a nakonec po týdnu zjistím že mi to někdo dal na poštu aniž by mi o tom dal opět někdo vědět.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
27. 3. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
29. 3. 2024
 Ověřené hodnocení

První a poslední zkušenost

Když si člověk objedná a zaplatí nový zdroj pro monitor i s dopravou za cca 1500,- a dostane plastovou mističku v hodnotě pár korun tak asi spokojený nebude. Takže za mě první zkušenost a zároveň i poslední.
Nahlásit hodnocení
10. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Dodat zboží na dobírku na uvedenou adresu. Chyba je to hodně velká, když zákazník musí dohledávat, kde se jeho nachází a trvá to deset dnů než zjistí, kam jste vlastně zakázku dodali.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
12. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
28. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednané zboží 1kus Snaige náhradní díly bylo posláno úplně něco jiného než jsem žádal
Nahlásit hodnocení
16. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Konečně mi dodat zaplacený produkt
Nahlásit hodnocení
10. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Zatím mi zásilka nebyla doručena.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
12. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi. Jsme v kontaktu s dopravcem a kontaktovali jsme v této věci i Vás. Bram, zákaznický servis FixPart
6. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení