Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.
Nejrelevantnější pozitivní hodnocení
21. 7. 2023
Ověřené hodnocení
Příjemné překvapení formou slevy, to je to co se mi líbilo a malička výtka - po radosti že jsem ulovila mé oblíbené boty mi přišel email že jsou vyprodané -😊
V nabídce boty v mé velikosti byly, takže jsem je objednala a zaplatila, druhý den přišel e-mail, že boty v objednané velikosti nejsou a platba bude vrácena. Mrzelo mně to, neboť jsem předpokládala, když jsou v nabídce, tak je lze objednat. Bohužel jsem se spletla, příště již budu opatrná a nebudu se spoléhat na velikosti uvedené v nabídce.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.
Hodnocení humanic.net/cz
Filtr
Hodnocení
Třídění
Relevantnost
před 9 dny
Ověřené hodnocení
Rychlé dodání, levnější cena díky slevě v zákaznickém účtu
Nahlásit hodnocení
před 9 dny
Ověřené hodnocení
Rychlost dodávky a dobrá cena. Děkuji a doporučuji.
Nahlásit hodnocení
před 6 dny
Ověřené hodnocení
Velký výběr, rychlé dodání
Nahlásit hodnocení
12. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Vše OK rychlé dodání
Nahlásit hodnocení
7. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Rychlost dodání
Rychlost dodáni
Nahlásit hodnocení
12. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Spokojenost
Nahlásit hodnocení
před 2 dny
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
před 11 dny
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
13. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
9. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
7. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
5. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
4. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
1. 3. 2024
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
29. 2. 2024
Ověřené hodnocení
Nejsem spokojen
Nechápu, jak mi může být zrušena objednávka, že není zboží. Snad systém oproti skladu funguje online, tak ve chvíli, kdy zaplatím, tak zboží rezervuje a nelze ho tedy udat nikam jinam, ne?
Nahlásit hodnocení
29. 1. 2024
Ověřené hodnocení
Pokud, by v kamenných obchodech byla příjemnější obsluha, pokud zákazník přijde s nějakým , problémem ohledně zboží, nepříjemné jednání.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.