wanapix.cz/
Recenze:

473 hodnocení za uplynulých 12 měsíců965 hodnocení celkem  

4,54
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

13. 7. 2023
 Ověřené hodnocení
Objednávka a dodání rychlé, ovšem staré informace o výdejnách. Nemohla jsem balík najít, jelikož měl dojít na prodejnu, kde už výdejna dlouho není a neposlali žádnou zprávu nebo mail o tom, kde se balík tedy nachází (na sledovači trasy už čekaj na vyzvednutí). Naštěstí pak stačilo jen napsat na info a odpověď jsem hned měla. Stránky by si ale měly zaktualizovat nabídku výdejních míst, aby se to neopakovalo. Celkově ale hodnocení pozitivní, produkt naprosto v pořádku, krásně zabalen v dárkové krabičce přímo na něj a navíc k tomu i slevový kupón a pochutina.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

21. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Dobrý den, po včerejším vyzvednutí zásilky W04531630. na odborném místě v krabici rachtalo,zeptal jsem se jestli to mohu rozbalit tam a paní řekla že i když to bude rozbité tak stim není schopna nic udělat. Hned jsem volal dopravci a též mě odmítl že to musím řešit přes prodejce. Žádám nějaký návrh řešení. Děkuji Vinš
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení wanapix.cz/

Filtr
Třídění  
Od nejnovějšího
před 5 dny
 Ověřené hodnocení
Kelímky nejsou vhodné do myčky! Koupila jsem dva kelímky se jménem. V popisku výrobku bylo jasně napsáno, že je vhodný do myčky i mikrovlnky. Stačilo pár umytí (asi 3!) a obrázky se sloupaly. Doručení rovněž trvalo déle.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
před 4 dny
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 960240. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
před 6 dny
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
před 5 dny
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 959932. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
4. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Stále mi nedorazili informace o balíčku
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
5. 3. 2024
Děkujeme za váš komentář. Naší největší motivací je spokojenost našich zákazníků. Proto si vážíme vašeho komentáře. Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost nebyla uspokojivá. Otevřeli jsme reklamaci s číslem 947685 a z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
4. 3. 2024
 Ověřené hodnocení
Zásilka mi nebyla doručená ačkoliv byla předem zaplacená. Na můj dotaz obchod vůbec nereagoval.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
5. 3. 2024
Dobrý den, děkujeme vám za napsání této recenze. Připomínky, jako jsou ty vaše, jsou pro nás velmi cenné pro zlepšení našich služeb. Vytvořili jsme žádost s číslem 947686 a náš zákaznický servis se s vámi zkontaktuje co nejdříve. Přejeme vám příjemný den
24. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Zboží nedorazilo a stále nemám žádné zprávy o tom kde zboží je.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
25. 2. 2024
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 946320. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
17. 2. 2024
 Ověřené hodnocení

Nedoruceno

Dobrý den, balíček mi stále nebyl doručen.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
18. 2. 2024
Dobrý den, děkujeme vám za napsání této recenze. Připomínky, jako jsou ty vaše, jsou pro nás velmi cenné pro zlepšení našich služeb. Vytvořili jsme žádost s číslem 945231 a náš zákaznický servis se s vámi zkontaktuje co nejdříve. Přejeme vám příjemný den
12. 2. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
13. 2. 2024
Děkujeme, že jste si udělal/a čas na napsání komentáře. Všechny jsou nezbytné pro zlepšení našich služeb. Ujistíme se, že vaše zpětná vazba bude předána našemu oddělení zákaznického servisu. Za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 944135. Spojí se s vámi, jak jen to bude možné. Přejeme vám příjemný den
13. 1. 2024
 Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
14. 1. 2024
Děkujeme za váš komentář. Naší největší motivací je spokojenost našich zákazníků. Proto si vážíme vašeho komentáře. Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost nebyla uspokojivá. Otevřeli jsme reklamaci s číslem 937450 a z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
4. 1. 2024
 Ověřené hodnocení
produktu který jste mi zaslali jste mi na jednom udělali špatné jméno má být Žeriček. U prvního produktu byla chyba na mé straně. Druhý produkt být špatně vyrobený z vaší strany. Zasílání jsem reklamací do teď se nikdo neozval
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
5. 1. 2024
Děkujeme za váš komentář. Naší největší motivací je spokojenost našich zákazníků. Proto si vážíme vašeho komentáře. Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost nebyla uspokojivá. Otevřeli jsme reklamaci s číslem 935049 a z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
2. 1. 2024
 Ověřené hodnocení

Všechno špatně.

Dobrý den, před Vánoci jsem nakoupila na Vaší stránce klíčenku s gravírováním. Na stránce proběhlo všechno v pořádku, zklamání ovšem přišlo při doručování. Služba GLS mi bohužel nemohla doručit balíček a proč? Protože na VAŠÍ STRÁNCE jste měli výdejní místo, které už JEDEN ROK s GLS nespolupracuje. Po hodině, co jsem se dovolala do společnosti GLS jsme se domluvili, že mi balíček doručí na jiné výdejní místo. Dále mě zarazilo, že společnost mi nedala vůbec vědět, že s balíčkem je problém. Až po telefonátu mi bylo řečeno, že VY jako firma nezadáváte tel. číslo ani e-mail. Velký špatný. A v poslední řadě je samotný výrobek. Nebýt to dárek k Vánocům, tak mě to ani neštve, ale bohužel to byl dárek. Balení krásné ale výrobek opravdu ale opravdu velké špatné. Obrázek vůbec nešel vidět, což mě moc mrzelo. Zbytečné prachy vyhozené, příště se obrátím na jinou firmu. Přeji hezký den.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
3. 1. 2024
Děkujeme, že jste si udělal/a čas na napsání komentáře. Všechny jsou nezbytné pro zlepšení našich služeb. Ujistíme se, že vaše zpětná vazba bude předána našemu oddělení zákaznického servisu. Za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 934075. Spojí se s vámi, jak jen to bude možné. Přejeme vám příjemný den
25. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Vaše objednávka přišla ve stavu kdy si má člověk chranice dodelat sám!Nevim z jakého důvodu posilate produkty nedodelany.Nejsem spokojena za tolik peněz málo muzuky!
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
26. 12. 2023
Děkujeme za váš komentář. Naší největší motivací je spokojenost našich zákazníků. Proto si vážíme vašeho komentáře. Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost nebyla uspokojivá. Otevřeli jsme reklamaci s číslem 925565 a z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
19. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Bohužel jsem byla zklamaná, potisk na láhvi byl odřený.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
20. 12. 2023
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 922012. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
21. 11. 2023
 Ověřené hodnocení

Reklamace

Dobrý den, po včerejším vyzvednutí zásilky W04531630. na odborném místě v krabici rachtalo,zeptal jsem se jestli to mohu rozbalit tam a paní řekla že i když to bude rozbité tak stim není schopna nic udělat. Hned jsem volal dopravci a též mě odmítl že to musím řešit přes prodejce. Žádám nějaký návrh řešení. Děkuji Vinš
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
22. 11. 2023
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 906852. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
8. 11. 2023
 Ověřené hodnocení
Tisk je nekvalitní , posílám foto a prosím o informaci jak výrobek vrátit. Děkuji
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
9. 11. 2023
Děkujeme, že jste si udělal/a čas na napsání komentáře. Všechny jsou nezbytné pro zlepšení našich služeb. Ujistíme se, že vaše zpětná vazba bude předána našemu oddělení zákaznického servisu. Za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 903759. Spojí se s vámi, jak jen to bude možné. Přejeme vám příjemný den
29. 8. 2023
 Ověřené hodnocení
Strašná kvalita, pouzdro na kartáč a hřeben má popraskaný plast. Nálepka na hřebenu je odlepená, dostala jsem navíc 3 nálepky, asi abych si ihned po obdržení zásilky mohla odlepenou nálepku sama přelepit novou, nicméně i tyto náhradní už jsou zkroucené a nelze použít. Strašné!!!
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
30. 8. 2023
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 891982. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
24. 8. 2023
 Ověřené hodnocení
Moje objednavka stale po 2 tydnech nedorazila jak dlouho mam ještě čekat
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
25. 8. 2023
Děkujeme za váš komentář. Naší největší motivací je spokojenost našich zákazníků. Proto si vážíme vašeho komentáře. Velmi nás mrzí, že vaše zkušenost nebyla uspokojivá. Otevřeli jsme reklamaci s číslem 891145 a z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
15. 8. 2023
 Ověřené hodnocení

Špatná spolupráce s doručování službou

Objednala jsem si u vás ponožky s nápisem, ale bohužel mi nebyly doručeny, kvůli chybě kterou udělala vaše stránka a to, že neposkytla dodavateli mé telefoní číslo ani jiné údaje. Proto mi nemohli dat vědět, ze mám balíček v alza boxu a doteď se s GLS nemůžeme dohodnout na doručení.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
16. 8. 2023
Dobrý den, dostali jsme vaši zprávu. Prověříme, co se stalo, a za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 889288. Z našeho oddělení zákaznického servisu se s vámi spojí co nejdříve, aby vám poskytli odpověď. Přejeme vám příjemný den
27. 7. 2023
 Ověřené hodnocení

Rozbitá sklenice

Sklenice krásná, bohužel dorazila rozbitá. Je třeba takové výrobky patřičně zabalit!!!
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
28. 7. 2023
Děkujeme, že jste si udělal/a čas na napsání komentáře. Všechny jsou nezbytné pro zlepšení našich služeb. Ujistíme se, že vaše zpětná vazba bude předána našemu oddělení zákaznického servisu. Za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 886780. Spojí se s vámi, jak jen to bude možné. Přejeme vám příjemný den
26. 7. 2023
 Ověřené hodnocení
Balíček mi vůbec nedošel
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
28. 7. 2023
Dobrý den, děkujeme vám za napsání této recenze. Připomínky, jako jsou ty vaše, jsou pro nás velmi cenné pro zlepšení našich služeb. Vytvořili jsme žádost s číslem 886781 a náš zákaznický servis se s vámi zkontaktuje co nejdříve. Přejeme vám příjemný den
26. 7. 2023
 Ověřené hodnocení
Příšerná kvalita potisku - světlé barvy, nedostatečné rozlišení obrázků, neostré, šmouhy a fleky na folii
Nahlásit hodnocení
Odpověď od wanapix.cz/
28. 7. 2023
Děkujeme, že jste si udělal/a čas na napsání komentáře. Všechny jsou nezbytné pro zlepšení našich služeb. Ujistíme se, že vaše zpětná vazba bude předána našemu oddělení zákaznického servisu. Za tímto účelem jsme otevřeli reklamaci s číslem 886782. Spojí se s vámi, jak jen to bude možné. Přejeme vám příjemný den