I když jsem zavolala do 5 minut na mobilní číslo, jelikož jsem potřebovala objednávku zěnit a doplnit, již to nebylo možné. Je nutné si dávat pozor na obsah objednávky při práci s e-shopem.
Dobrý den, vždy je to v pořádku, ale poslední objednávka výjimečně špatně - mikina, kterou jsem koupila, je celá sepraná a vypadá, jako by ji někdo vytáhl psovi z krku; mám ji teď v rámci domácích prací vyprat a vyžehlit? Výrobek sám o sobě je pěkný a nebudu ho posílat zpět; jde jen o to, v jakém stavu přišel:( Toto je překlad původního stanoviska vydaného pro doménu 8a.pl.
Nahlásit hodnocení
6. 7. 2023
Importovaná hodnocení
Matoucí informace o vrácení zboží
Na titulní stránce jsou zobrazeny úderné podmínky vrácení zboží do 100 dnů. Zboží jsem si objednala online, ale vyzvedla a zaplatila jsem ho na prodejně. Při vrácení mi bylo sděleno, že při osobním vyzvednutí to není možné. žádná jasná informace. Zboží mohu pouze vyměnit. Jsem na to upozorněn. Toto je překlad původního stanoviska vydaného pro doménu 8a.pl.
Nahlásit hodnocení
2. 8. 2023
Importovaná hodnocení
Žádné spolehlivé informace o skutečné dostupnosti produktů
Objednala jsem si 5 moskytiér, později mi emailem bylo sděleno, že jedna není skladem, po příchodu na prodejnu se ukázalo, že jsou pouze dvě. Toto je překlad původního stanoviska vydaného pro doménu 8a.pl.
Nahlásit hodnocení
26. 6. 2023
Importovaná hodnocení
Problém s doručením pod...
Bezproblémové doručení na objednanou adresu Toto je překlad původního stanoviska vydaného pro doménu 8a.pl.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.