Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.
Nejrelevantnější pozitivní hodnocení
22. 11. 2023
Ověřené hodnocení
Měla jsem obavy, jelikož se jedná o zahraniční obchod. Vše proběhlo naprosto v pořádku, jen doprava trvala o něco déle. S tím jsem samozřejmě počítala, když jede zboží ze zahraničí. Obchod lhůtu odeslání dodržel , od objednání po doručení cca 1 týden. Zboží je kvalitní a dorazilo v pořádku.
1 Objednávka - to že na webu je informace "Objednáno do 22:00, dnes odesláno" je krásná věc ovšem už se nikde prodejce nezmiňuje že cesta balíku bude trvat více než týden
2 Trasování - opět krásná informace přijde vám kod a po zadání se vlastně nic nedozvíte a tak to bylo celý týden
3 - Balík samotný - sám mám zkušenost s prací na expedici/balení to co mi přišlo domů byl vtip. Od balíčku který cestuje pomalu přes polovinu Evropy bych očekával lepší zabalení. Při převzetí balíku od dopravce byla vidět nedoléhající izolepa (nebylo s ní manipulováno pouze špatně nalepena) do balíčku šla s klidem strčit celá ruka bez poškození izolepy. Druhá věc je absence jakéhokoliv materiálu na výplň krabice věci si v bedně jen tak krásně bouchají o sebe. Podtrženo sečteno jste obchod s výbornou nabídkou zboží ale to je tak vše.
Máte psáno ze do 2-3 dnů u vás , huehe já čekat týden , jinak vše v pořádku
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Dartshopper.cz
13. 3. 2024
Vážený zákazníku,
mrzí nás, že vaše objednávka dorazila déle, než jste očekávali.
Mějte na paměti, že časový harmonogram doručení na našich stránkách je vždy jen odhad, protože nezahrnuje případná zpoždění v rámci sítě dopravců, která jsou mimo naši kontrolu.
S pozdravem
Dartshopper
7. 9. 2023
Ověřené hodnocení
Návod ke stojanu KOTO je nevyhovující, text nesrozumitelný, obrázky nečitelné, elektronický terč podle něj nelze na stojan připevnit.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Dartshopper.cz
7. 9. 2023
Vážený zákazníku,
je nám líto, že nám dáváte tak nízké hodnocení.
Pokud se vyskytne nějaký problém nebo potíže s vaší objednávkou, můžete se vždy obrátit na zákaznický servis, který se bude snažit vše vyřešit za vás.
19. 1. 2024
Ověřené hodnocení
Nedošiel mi všetok objednaný tovar, na mail s reklamáciou mi zatiaľ nikto neodpovedal.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.