Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.
Nejrelevantnější pozitivní recenze
22. 11. 2023
Ověřené hodnocení
Měla jsem obavy, jelikož se jedná o zahraniční obchod. Vše proběhlo naprosto v pořádku, jen doprava trvala o něco déle. S tím jsem samozřejmě počítala, když jede zboží ze zahraničí. Obchod lhůtu odeslání dodržel , od objednání po doručení cca 1 týden. Zboží je kvalitní a dorazilo v pořádku.
1 Objednávka - to že na webu je informace "Objednáno do 22:00, dnes odesláno" je krásná věc ovšem už se nikde prodejce nezmiňuje že cesta balíku bude trvat více než týden
2 Trasování - opět krásná informace přijde vám kod a po zadání se vlastně nic nedozvíte a tak to bylo celý týden
3 - Balík samotný - sám mám zkušenost s prací na expedici/balení to co mi přišlo domů byl vtip. Od balíčku který cestuje pomalu přes polovinu Evropy bych očekával lepší zabalení. Při převzetí balíku od dopravce byla vidět nedoléhající izolepa (nebylo s ní manipulováno pouze špatně nalepena) do balíčku šla s klidem strčit celá ruka bez poškození izolepy. Druhá věc je absence jakéhokoliv materiálu na výplň krabice věci si v bedně jen tak krásně bouchají o sebe. Podtrženo sečteno jste obchod s výbornou nabídkou zboží ale to je tak vše.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.
Hodnocení Dartshopper.cz
Filtr
Hodnocení
Třídění
Od nejnovějšího
před 3 dny
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
před 4 dny
Ověřené hodnocení
Nahlásit hodnocení
před 4 dny
Ověřené hodnocení
libi se mi vernostni program
Nahlásit hodnocení
před 4 dny
Ověřené hodnocení
Chybějící produkty
Objednal jsem si objednávku která přišla během par dni, a v objednávce chybělo okruží, které jsem měl objednané a nepřišlo. Psal jsem na podporu, komunikace za me velmi špatná. Dostal jsem odpovědět že okruží se posila. Nyní už to je asi týden a okruži je stále v Nizozemsku. Doufam ze za toto opožděni objednávky dostanu nějakou slevu nebo nějaký dárek.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Dartshopper.cz
před 3 dny
Vážený zákazníku,
je nám samozřejmě velice líto, že došlo k problému s Vaší objednávkou, ale tým zákaznického servisu pro Vás okamžitě připravil následnou zásilku.
Ani nám se nelíbí, že Vám dosud nebyla doručena, ale jakmile zásilka opustí náš sklad, nemáme nad ní již žádnou kontrolu.
Nyní trestáte Dartshopper špatným hodnocením, zatímco chyba je na straně zásilkové služby.
Ještě jednou se omlouváme za zpožděné doručení, ale byli bychom Vám vděčni, kdybyste toto špatné hodnocení upravil nebo odstranil.