Snažila jsem se vrátit do obchodu, protože mi nejde potvrzení platby v aplikaci a místo, abych se vrátila a dalo mi to možnosti, tak se ta objednávka vlastně uzavřela. To mám dělat celou znova? Můžu jedině poslat do obchodu dotaz emailem, což mi moc nevyhovuje.
Nulová komunikace, lepší je nic už neobjednavat..sorry
Nahlásit hodnocení
Odpověď od QUEST® Profiles CZ | Výrobce PVC profilů | Dům | Zahrada | PRO B2B
před 10 dny
Rozumím, pokud si nepřejete objednat nic, je to samozřejmě vaše rozhodnutí. Pokud budete mít nějaké další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se ozvat. Děkuji za informaci.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.