Zadala jsem platbu převodem, ale odkázalo mě to na platbu kartou. Nemám přístup na platbu kartou, vznikly tak problémy. Po delší konverzaci problém vyřešen, zboží v pořádku dorazilo a kvalita je super. Bohužel ale zbytečné komplikace při platbě.
Tři obálky byly špatné, nemohu je dát zákazníkovi. Zhruba 5% obálek má kaz a tak je hodně přebírám.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Netuno - největší evropský velkoobchod s obálkami a ozdobnými papíry
25. 3. 2024
Omlouváme se za nepříjemnosti ohledně vadných obálek. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a je nám líto, že jste museli řešit tento problém. Rádi bychom vám pomohli najít řešení. Prosíme, kontaktujte nás a sdělte nám podrobnosti o vadných obálkách. Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit situaci a zajistit, abyste byli spokojeni s námi a s našimi produkty. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.