Zadala jsem platbu převodem, ale odkázalo mě to na platbu kartou. Nemám přístup na platbu kartou, vznikly tak problémy. Po delší konverzaci problém vyřešen, zboží v pořádku dorazilo a kvalita je super. Bohužel ale zbytečné komplikace při platbě.
Zadala jsem platbu převodem, ale odkázalo mě to na platbu kartou. Nemám přístup na platbu kartou, vznikly tak problémy. Po delší konverzaci problém vyřešen, zboží v pořádku dorazilo a kvalita je super. Bohužel ale zbytečné komplikace při platbě.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Netuno - největší evropský velkoobchod s obálkami a ozdobnými papíry
25. 3. 2024
Omlouváme se za vzniklé potíže s platbou. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, a je nám líto, že jste měli obtíže s provedením platby. Budeme se snažit v budoucnosti zajistit, aby proces objednávky probíhal co nejhladčeji a abychom minimalizovali jakékoli nepříjemnosti pro naše zákazníky. Jsme rádi, že jsme mohli situaci vyřešit a že jste byli nakonec spokojeni s doručením zboží a jeho kvalitou. Pokud byste měli jakékoliv další otázky nebo požadavky, prosím, dejte nám vědět. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
Byla přijata opatření , která zajišťují, že zveřejněná hodnocení pocházejí pouze od spotřebitelů, kteří zboží nebo služby skutečně použili nebo zakoupili.
Importovaná hodnocení
Nezapočítávají se do celkového hodnocení. Nebyla provedena žádná ověřovací opatření.