Fixpart.cz
Recenze:

2 210 hodnocení za uplynulých 12 měsíců2 210 hodnocení celkem  

4,58
Velmi dobré
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Nejrelevantnější pozitivní hodnocení

13. 12. 2023
 Ověřené hodnocení
Fixpart jako prodejce ve směs zajišťoval dodání zboží formou B2C (světlo vodivá deska 49" pro TV Samsung. Zboží přišlo z FR asi za 14 dní. Zpoždění proti uvedenému dodání na webu FIxpart bylo způsobeno přepravními společnostmi, jelikož sledování zásilky ukazovalo největší zdržení vždy na depu, kde se dělí zásilky dál pro tuzemského dopravce. Po rozbalení přišlo nemilé překvapení, zboží bylo poškozeno. Obrátil jsem se na Fixpart s reklamací poškození zboží způsobené přepravou. Fixpart komunikoval cca do 2 dnů vždy na každý mail. Zaslal jsem všechny fotky vč. obalu a poškození. Fixpart mi zajistil dodání nového zboží. Staré poškozené zboží mi zůstalo (co s tím jiného) Každopádně někdo se zamyslel na základě informací co byli poskytnuty (foto) a následující balík přišel zabalen opravdu skvěle. Dodání trvalo vč. komunikace s reklamačním oddělením Fixpart cca 14 dní. Což byla +- stejná doba jako při objednávce. Děkuji za perfektní přístup k celé věci. Už jen protože vím jak složité je 1) kontrolovat zboží při převzetí. 2) Jak složité a ve směs nemožné domáhat se plné náhrady po dopravci(pokud není zboží pojištěné a nebo zabalené v dvojím obale a je křehké). TV už je opravena a vím že se na Fixpart obrátím kdykoli znovu. Za mě 5 hvězd ačkoli většina odpovědí byla až následující pracovní den. Což trochu zdržuje, ale považuji to za zcela v pořádku vzhledem k tomu čím se Fixpart zabývá, kolik mají zalistovaných položek s kolika dodavateli musí komunikovat. Rozhodně to není procházka růžovým sadem a komunikace probíhá v EN nebo možná i dalších jazycích. Každý dodavatel má pak jiné podmínky atd. Prostě mě fakt potěšili a jestli dalším zákazníkům dorazí zboží již v tom druhém obalu tak je to jedině dobře, protože všichni budou spokojení. Děkuji do Fixpart - Ráchel (služby zákazníkům) za vyřízení a komunikaci.

Nejrelevantnější negativní hodnocení

19. 9. 2023
 Ověřené hodnocení
V podstate neni moc jinych alternativ, kde objednat nahradni dily k lednicim LG ;o( Komunikace s robotem neni zrovna ta nejlepsi a neni mnou vitana. Zaroven v rozpisu dilu konkretniho typu lednice byl u vas vadny obrazek. I kdyz se doslo tedy k tomu, ze je vadny, tak na eshopu nebyl stale obrazek vymene, to nechapu. Tedy komunikace nebyla uplne top. Po urceni o jakou polozku jde byla dodavka jiz ok. Zbozi dobre zabalene. cena pomerne vysoka.
Naším posláním je umožnit digitální důvěru. Zjistěte jak fungují recenze v Trusted Shops.

Hodnocení Fixpart.cz

 Třídění  
Relevantnost
(60)
(34)
(125)
Resetovat
15. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

OPRAVTE OBJEDNÁVÁCI FORMULÁŘ pro vložení správné adresy

První pokus o doručení byl neúspěšný, dopravce si neporadil s adresou. Podle recenzi tento eshop ma často problem s doručením kvůli chybě na webu - pri zadání adresy nejde vlozit znak "/" a zadat adresu ve formátu "Ulice cislo popisné/číslo orientační ". Tim pádem přepravci chybují. Je potřeba OPRAVIT OBJEDNÁVÁCI FORMULÁŘ na webu, nerozumím proč po neudělají. Musela jsem řešit adresu, vysvětlovat, zbytečnou komunikaci nesnáším, to mně vytočilo nejvíc. Dodání bylo opožděno. Až jsem nakonec rozbalia zboží (hrnec do multicookru) byla jsem zase zklamaná - poslali mi vadný kus s ohnutym okrajem. Zboží jsem vyfotila a reklamovala, na reklamaci mi odpovedeli rychle a byl mi hned odeslán jiný hrnec, což je super. Dokonce mi ušetřili starosti a nemusela jsem ten poškozený posílat zpět.
Nahlásit hodnocení
19. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Mnou objednané zboží se ztratilo dopravce prý neměl moji adresu. Musel jsem zboží znovu objednat. Prodejce mi sice zboží znovu neúčtoval , ale poštovné a balné jsem musel znovu zaplatit. A to nebylo správné řešení protože to nabyla moje chyba a prodejce mněl vše vyřešit bezplatně. Protože při registraci jsem uvedl všechny moje data a tak se domnívám že prodejce dopravci moji adresu nedal a nebo to mohlo být i jinak ale to mně jako zákazníka přece nezajímá. Z mé strany jsem pro nákup udělal vše jak je třeba. Tak že prodejce by za tuto reklamaci mněl nést všechny náklady. Tak by měla jednat opravdu seriózní firma.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
22. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi. Vidím, že měla být doručena. Kontaktovali jsme Vás, abychom vše vyřešili. Bram, zákaznický servis FixPart
29. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednával jsem řídící desku do vysavače (přesně podle čísla,), bohužel přišel jiný typ - jen jinde mají i fotku, na fixpart bohužel ne (možná by podle ní bylo poznat, že mají špatně katalogizováno). Teď lituji, že jsem ji neobjednal jinde, protože se pravděpodobně (už více než týden) zjišťuje, kde se stala chyba, já jsem o tisícikorunu lehčí a vysavač stále nejede...
Nahlásit hodnocení
před 8 dny
 Ověřené hodnocení

Zvláštní cenová politika

U Vaší firmy jsem koupil zboží v hodnotě 1093 Kč a to samé jsem následně našel u jiné firmy za cenu 599 Kč. (https://www.ame.cz/Elektronika/Dily-pro-TV-LCD-Monitory/Drzaky-pro-LCD-TV-a-plasmy/Mezikus-noha-k-podstavci-SAMSUNG-BN96-31001A-d108884150). Takové trochu zvláštní ne? J. Vágner HK
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 6 dny
Dobrý den, mrzí mě, že nejste spokojeni. U mnoha produktů máme k dispozici levnější alternativu. Pokud byste o ní chtěli získat více informací, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
27. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Zboží bylo krásně a bezpečně zabalené ve dvou krabicích a pro jistotu vystlané bublinkovou folií. Jediné co bych vytknul je délka dodání dodání cca 15dní. Dopravce GSL neposlal SMS s informací že bude zásilku doručovat, zavolal až "stál u dveří". Uvítal bych možnost platby na dobírku.
Nahlásit hodnocení
před 2 dny
 Ověřené hodnocení
V unoru obednam, neni tyden dodano, tak se doptavam, kde je balik, pry je v preprave. V kvetnu zjistim ze prepravce poslal zpet a vy me nijak neinformujete, az na dalsi urgenci bylo v poradku doruceno. Komunika spatna, doba dodani katastrofa, ale nakonec to prislo, proto DOSTATECNE.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 11 hodinami
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
2. 5. 2024
 Ověřené hodnocení

Zboží ok, na dopravě lze zapracovat

Přečtete komentáře o žalostné dopravě, objednáta a dostanete přesně to, o čem jste četli. Nemožnost vybrat dopravu, ok, beru, ale v dnešním době boxů, SMS, trackování balíku mi příjde extrémně žalostné, že řidič zavolá až před vchodem a pak to strčí náhodnému sousedovi v paneláku.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 13 dny
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi včas. Dodávka se bohužel mírně opozdila, za což se omlouváme. Pokud je s výrobkem stále něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
15. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

NESPOKOJEN

V e-shopu musíte potvrdit ze souhlasíte s tím ze nemůžete zboží vrátit, protože je údajně objednáno individuálně pro vas, ale obratem píšou ze bylo odesláno tzn. nic se neobjednava a mají ho skladem… 8.4. zaplaceno 15.4. Zboží stále nemam o když bylo údajně předáno dopravci.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
17. 4. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že jste svou objednávku neobdrželi. Vidím, že měla být doručena. Kontaktovali jsme Vás, abychom vše vyřešili. Bram, zákaznický servis FixPart
22. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Bez informace o termínu dodání, předáno "někomu" na dané adrese bez vyžádání souhlasu k tomu. Dodávka byla uhrazena prevodem, takže dopravní firma jen predala a kdyby se ztratila, tak ani není šance zjistit, že to bylo předáno někomu jinému.
Nahlásit hodnocení
18. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Objednal jsem si polici do dveří pro Samsung RL58GRGIH obj. 202402718994, nepřišla mi potvrzenka ani faktura , ale pouze avizo, ze jste polici odeslali. Prošla však police, která je kratší, čili na nic.Polici vrátím a očekávám vracení peněz.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
18. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
před 13 dny
 Ověřené hodnocení

Nefunguje nic, žádný kontakt na lidskou bytost

Nefunguje nic. Chyba v dodací adrese, tel. čísle, v zasilce jiný produkt, navíc poškozený. Komunikace při reklamaci probíhá patrně s robotem, který problém řeší tak, že vám nabídne vrácení peněz. Další řešení nenabízí. Zboží nemáte.
Nahlásit hodnocení
15. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Zvolte jiného dopravce, DHL t Německa to předá české poště a ta je žalostná. Hledala jsem balíček 2 dny pak do toho přišel víkend, kdy má pošta zavřeno . Absolutně žádná zprava, kde balíček je.
Nahlásit hodnocení
před 7 dny
 Ověřené hodnocení

Nedodáno zaplacené zboží z objednávky 202402746586.

Dobré odpoledne, do dnešního dne byly z objednávky doručeny pouze tři položky ve dvou balících. Nemám informaci o zbytku dodávky, kterou jste dostali celou zaplacenou!!! T.Kubát.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 6 dny
Dobrý den, V době vaší objednávky jsme bohužel neměli všechny produkty skladem (již). Výrobky, které jsme měli skladem, jsme Vám již zaslali, takže na ně nemusíte čekat. Další část objednávky bude dodána později. Bram, zákaznický servis FixPart
19. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

Chybný produkt, nevyřízení reklamace

Byl mi doručen jiný produkt, než jaký jsem objednal. Doručení jsem reklamoval, ale reklamace nebyla doposud (více jak 2 měsíce od reklamace) vyřízena.
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
19. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
2. 5. 2024
 Ověřené hodnocení
stačilo by zaslat správný produkt - dle výrobního čísla digestoře zaslán tukový filtr, který neodpovídal požadavkům - mailová dokumentace
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 13 dny
Dobrý den, mrzí nás, že jste neobdrželi správný produkt. Zaslali jsme Vám pokyny pro vrácení, abyste mohl/a výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve Vašem spamu, proto jej prosím zkontrolujte i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
28. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

Špatná komunikace a vrácení zboží

Objednávku jsem stornovala i tak zaslali, špatná komunikace ohledně vrácení objednávky!!! Nedoporučuji, nejsou kontakty nelze se dovolat
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
29. 4. 2024
Dobrý den, abychom zajistili co nejrychlejší doručení vaší objednávky, zpracovává ji přímo náš systém a předává ji dopravci. Proto již bohužel není možné ji změnit. Pokud máte k Vaší objednávce nějaké dotazy, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
před 10 dny
 Ověřené hodnocení
Chtela jsem vratit zbozi,protoze bylo chybne zaslano, nespocet mailu s robotem a zatim vysledek zadny.. jsem nespokojena
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
před 9 dny
Dobrý den, to mě mrzí. Zaslali jsme vám pokyny k vrácení, abyste mohla výrobek vrátit. Je možné, že skončil ve vašem spamu, zkontrolujte jej tedy prosím i tam. Bram, zákaznický servis FixPart
30. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Balné a poštovné je velmi drahé. Taktéž zpětné zaslání. Firma sídlí v Německu, čehož si zákazník hned nevšimne...
Nahlásit hodnocení
Odpověď od Fixpart.cz
1. 5. 2024
Dobrý den, mrzí mě, že nejste spokojeni. Pokud chcete výrobek vrátit a byl špatně objednán, náklady na vrácení jdou na Vaše náklady. Náklady na vrácení zásilky vám však proplatíme. Pokud máte k tomuto tématu ještě nějaké dotazy, dejte nám prosím vědět. Bram, zákaznický servis FixPart
27. 4. 2024
 Ověřené hodnocení

chaos.

Požadovali jste potvrzení o zaplacení, i když to bylo zaplacené.
Nahlásit hodnocení
24. 4. 2024
 Ověřené hodnocení
Stále mě nedošel můj sjednaný produkt
Nahlásit hodnocení